fbpx

Introductie pakketten van de Groeicoach

Onbekend maakt onbemind

Een bekend spreekwoord en ook zeker van toepassing als het gaat om coaching. 

Vaak wordt hulp of steun vragen bij iets als een teken van zwakte gezien, terwijl dit juist een teken van kracht is! Kracht om jezelf (nog) beter te maken en niet alleen jouw werkplezier, maar ook dat van je medewerkers te vergroten. Voor degene die al een goed coaching traject hebben gevolgd zal dit niets nieuws zijn. 

Maar je hebt nog geen goed coaching traject gevolgd en voordat je jezelf stort op een heel traject wil je toch even proeven van dit wereldje. Hiervoor hebben wij korte introductie pakketten ontwikkeld. Deze pakketten zijn er niet alleen om je te laten proeven hoe wij te werk gaan, maar ook om jou te laten ervaren wat het met je doet en wat voor effect het heeft op de werkvloer. 

Groei

Onze verschillende introductie pakketten

Hieronder zie je onze introductie pakketten. Wij hebben de meest gevraagde introductie pakketten voor je weggezet en toegelicht. Kom je er nou niet aan uit? Schroom niet om ons een email te sturen met je vraag of terugbelverzoek. Uiteraard kan je ons ook zelf bellen via de contact pagina. 

WHY coaching de Groeicoach

Tijdens een WHY coaching sessie gaan we samen op zoek naar de dieperliggende achtergronden van je handelen, je intrinsieke motivatie. Waar word je echt door gedreven? Wat maakt je echt blij? Waar kom je iedere dag je bed weer voor uit? Wat wil je bijdragen aan ‘de wereld’ en betekenen voor anderen?

Focus en Actie coaching de Groeicoach

De Groeicoach helpt je tijdens de Focus & Actie coaching om focus aan te brengen in je plannen, ideeën en dagelijkse werk. We leren je om de juiste prioriteiten te stellen. Vervolgens stellen we samen een uitgebreid gepersonaliseerd stappenplan op om deze zaken ook daadwerkelijk en in een reëel tijdschema ten uitvoer te brengen. 

Communicatie coaching de Groeicoach

Wij helpen je om efficiënter en effectiever te communiceren. Tenzij je staat te prediken voor een lege woestijn heeft communicatie altijd twee kanten: de zendende en de ontvangende kant. Om effectief te kunnen communiceren is het belangrijk dat je beide zijden begrijpt en er bewust mee omgaat.

Anoniem (op verzoek)
Serie-Ondernemer

"Ik heb profijt gehad van de sessies met Raoul. Wat voor mij nu vooral heel erg helder is bijgebleven zijn het rangschikken van m'n kernwaarden en de logische niveaus van verandering. Die bestudeer ik beiden nog wel eens om weer helderheid te krijgen voor mezelf."

Wil je toch liever via de mail of telefonisch contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken?